CGI International Wzmacnia Europejską Pozycję Przejmując Działania Interver SA

November 2012

CGI International, jeden z wiodących europejskich, niezależnych producentów szkła ognioodpornego, występującego pod marką Pyroguard umocnił swoją pozycję poprzez utworzenie CGI France – nowej jednostki handlowej. Przejmując działania biznesowe Interver SA we Francji, producenta szkła ognioodpornego o ustalonej renomie, CGI France wzbogaci istniejącą gamę produktów wytwarzanych przez CGI International poprzez utrzymanie marki Interver przez kolejnych 12 miesięcy.

Znajdujący się w Seingbouse w Moselle, we wschodniej Francji, w pobliżu granicy niemieckiej, CGI France (uprzednio Interver) będzie prowadził produkcje w zakładzie o powierzchni 120.000 stóp kwadratowych, co podwoi obecne zdolności produkcyjne CGI International.

Z punktu widzenia klienta i usług, nowe przedsięwzięcie zwiększy skuteczność dostaw do klientów ogólnoeuropejskich dysponując pełną gamą produktów Pyroguard od E, EW do EI dla wszystkich zastosowań drewnianych, stalowych, aluminiowych, szyb zespolonych. Istniejący obiekt produkcyjny w siedzibie głównej CGI International w Heydock będzie kontynuował produkcję szkła ognioodpornego w klasyfikacji EW zaopatrując klientów w Zjednoczonym Królestwie i Irlandii.

Dzrektor Zarządzający w CGI International, David Jolliffee, wyjaśnia co te przedsięwzięcia oznaczają dla rynku:” Teraz z całą pewnością możemy zaoferować pełną gamę produktów szkła ognioodpornego, spełniając wymagania każdego sektora budownictwa. Co ważniejsze dla naszych klientów w Zjednoczonym Królestwie i Europie, obie te jednostki dadzą nam możliwość zaoferowania wysoce konkurencyjnych i doskonałych usług z portfolio pełnej gamy produktów.”

Dodatkowo do rozszerzonego portfolio produktów, CGI France udostępni na terenie obiektu komorę testów ogniowych szkła, która jest wartościowym uzupełnieniem wyposażenia zespołu R&D. Jako firma, która jest zaangażowana w jeden z najbardziej kompleksowych światowych programów testów ogniowych, komora testująca pomoże zredukować czas wymagany na wprowadzenie nowego produktu na rynek jak również zredukuje koszty testowania i badań.

CGI France jest pierwszą wielką inwestycją w ramach długoterminowej strategii Grupy skierowanej na stanie się wiodącym dostawcą produktów ze szkła ognioodpornego w światowym przemyśle budowlanym. Prezes CGI International, Christoph Guillot, oświadczył: „ Ustanowienie CGI France i przejęcie Interver wzmocni naszą pozycję jako specjalisty w szkle ognioodpornym i odciśnie ślad w Europie Kontynentalnej. Planowane nakłady inwestycyjne wesprą również nasze działania i stworzą możliwości pracy w ciągu następnych 3 lat.”